SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey en NMBS brengen je tot in de luchthaven

Maandag 1 Augustus 2016


FamousGrey en NMBS brengen je tot in de luchthaven
Assets :
video radio website
Credits :
Client : SNCB - NMBS
Contacts : Jean-Pierre Havelange, Jochen Van Rooy
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
CD : Laurent Dochy
Creation : Ruben De Praetere
Creation : Yves Van Hacht
Copy : Anne-Cécile Collignon, Joanna Ryckaert
Project Leader : Naïké Van Hulle, Bart Segers, Annick Danckers
Business Director : Carola Michiels
Development : David Viane, Maarten Bogaert, Arno Van Biesen
Design : Ken Wuytack
RTV Producer : Loes Fierens, Tuyen Tham
Radio Production Company : Raygun
Post-Production : Sven Vanhee

Zomer, zon, barbecues en sexy lichamen in de zee…maar ook vrienden die je vragen om ze naar de luchthaven te brengen. Je kan je vrienden niets weigeren en voor je het weet sta je te stressen in de file en beleef je een eenzame terugrit naar huis...

Daarom nodigen NMBS en FamousGrey iedereen uit om zichzelf als #shuttlevriend op te geven. Door vakantiegangers niet naar de luchthaven te brengen, maar naar de luchthaventrein bewijs je hen een dienst. Zij winnen tijd en jij wint misschien een droomreis.

De campagne speelt in op de absurde kant van reizen.  Eerst uren aanschuiven in de file, met daar bovenop de stress om het vliegtuig te missen en uiteindelijk toch nog het laatst stuk met bagage moeten sleuren.  Een stress die gemakkelijk te vermijden is door met de trein naar de luchthaven te reizen. Daarom lanceert NMBS #shuttlevriend. Een actie waarbij de shuttlevriend zijn vrienden niet meer tot de luchthaven brengt maar wel tot de luchthaventrein, die je tot in het hart van de luchthaven brengt. Je vrienden winnen tijd en de shuttlevriend in kwestie maakt kans op het winnen van een droomreis.

De campagne loopt vanaf vandaag op radio en via online video.

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier