SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/Nagelmackers: "Wacht niet op een teken om uw dromen te realiseren"

Dinsdag 12 Juli 2016


FamousGrey/Nagelmackers:
Assets :
spot Tv
Credits :
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Martijn Van Broekhuizen
Stunts : Stuntteam Hammy de Beukelaer
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
Editor : Manu Van Hove
Grading : Olivier Ogneux
Online, VFX : Czar, Benuts
Music : Isolde Lasoen, Luk Vermeir
Sound Design : Senjan Jansen
Post Sync Sound Studio : Cobra
Client : Nagelmackers
Contacts : Erwin Drenth, Bart Beeusaert, Karlien Kelgtermans
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
Creation : Olivier Maquenne
Creation : Steven Janssens
Creation : Koen Mortier
Brand Leader : Jonas De Wit
Project Manager : Charlotte Bosquée
Agency Producer : Marc Van Buggenhout
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
Executive Producer : Eurydice Gysel




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier