SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness rocks voor Tuborg

Dinsdag 12 Juli 2016


Happiness rocks voor Tuborg
Assets :
'Tuborgskipad.com'
Credits :
Client : Carlsberg Group / Tuborg
Contacts : Mikkel Pilemand, Vsevolod Nikolaev, Ashvin George, Daria Radota Rasmussen, Rune Schlosser
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
Chief Innovation Officer : Kris Hoet
Managing Director : Elke Janssens
Account Manager : Marlen Fernández Pando
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Creation : Tim Schoenmaeckers
Creation : Niels Sienaert
Creation : Mickey Beddeleem
Creation : Frederik Willem Daem
Head of Craft : Lennert Vedts
Graphic Designer : Dries Lauwers
Digital Producer : Tuyet Hoang
Film Production Company : Halal
Director : Nils Gerbens
DOP : Piotr Kukla
Producers : Christine Anderton, Judith Engels
Post-Production : De Grot
Offline Editor : Amber Hooijmans
Online & VFX : Erik van de Heuvel & Robin Hancock
Grading : Joopo
Sound : Haai Faai Deluxe (Sharkee)

Just like most online commercials, you can skip the new Tuborg ad after 5 seconds. But why click skip ad if you can choose an option that's even more fun, like rock ad, touch ad or party ad?

Tuborg added 8 new buttons to their YouTube pre-roll ad. And every one of those buttons directs you to a fun and surprising video. You decide which one you click. It's literally 'your choice of fun'.

Your Choice of Fun is exactly the headline of the latest Tuborg Colored Caps campaign. For this campaign all Tuborg bottles have been fitted with caps in different colors, carrying different words, like Rock, Feel, Party, Love, Create and Explore. It's exactly these colors and words that are represented by the buttons.

The pre-roll ad will be seen in the main Tuborg markets. The online ad is the first piece of content created by Happiness Brussels, the new global lead agency of Tuborg.​

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier