SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Leo Burnett/Missing Children Europe: "Missingstickers.eu"

Donderdag 14 Juli 2016


Leo Burnett/Missing Children Europe:
Assets :
viral video website
Credits :
Client : Missing Children Europe

Contacts : Gail Rego, Delphine Moralis
Agency : Leo Burnett Brussels
CD : Tom Garcia
Creation : Ivan Moons
Photography : Ivan Moons
Copy : Raf De Smet, Sophie Colens
Managing Partner : Kaat Danneels
Account Team : Jeroen Vernelen, Carole Hayard
PR Director : Kathy Van Looy
Design Graphics : Mauro Cordella, Benoît Germeau
Agency TV Producer : Monique Sampermans
Film Production Company : Dark Horse
Stage Manager : Guy Goossens
Actor : Streetcasting
TV Producer : Brigitte Baudine
Post-Production : Mikros Image
Sound Production : Bubbles




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier