Fr

CAMPAIGN OF THE WEEK

Diamonds are for Tomorrow door Mazda en These Days

Dinsdag 12 Juli 2016

Diamonds are for Tomorrow door Mazda en These Days

In het kader van het partnerschap tussen Mazda Belux en Tomorrowland bedacht en organiseerde These Days voor de Japanse autobouwer ‘The Sound of Tomorrow’, een activering bestaande uit een unieke online wedstrijd.

Om kans te maken op tickets voor het beroemde elektrofestival – te beginnen met de ‘Full Option DJ Experience’ die de laureaat het festival laat beleven als een echte dj, helikoptertocht inbegrepen – moeten de deelnemers naar de websitesurfen en daar proberen de song te herkennen die gespeeld wordt door een… Mazda MX-5. De wagen die dus in feite dienstdoet als diamant van een platenspeler, wordt ‘bestuurd’ door de Belgische piloot Jan Wouters met DJ Licious als copiloot. Traffic naar de website wordt gegenereerd door een teaser en een online introductievideo.
Assets :
Credits :
  • Client : Mazda Belux
  • Contact : Joachim Sas
  • Agency : VML Belgium
  • CD : Sam De Volder
  • Creation : Gertjan De Smet
  • Creation : Tomas Van Loon
  • Strategy : Toon Diependaele
  • Account Team : Seppe Dogge, Tom Thijs
  • Design, Graphics : Jeroen Michiels
  • Design Direction : Max Heirbaut
  • Connection Planner : Giovanni Canini
  • Online Production Cy : These Days Labs
  • Chief Technologist : Sam Serrien
  • Head of Innovation : Olivier Berger
  • Back-end Development : Veerle Struyf
  • Front-end Development : Bram Verdyck
  • Creative Technologists : Jorne Schaefer, Lieven Eulaers
  • Photography : Dennis Noten
  • Production Cy : Mojuice
  • Producer : Geert Geuten
  • Film Director : Michael Bombeeck
  • DOP : Tony Kopec
  • Russian Arm DOP : Stefan Hummel, Markus Reichelt
  • Camera Assistent : Pieter Neirynck
  • Sound : Tom Keymolen
  • Gaffer : Dirk Van Rampelbergh
  • Editor : Allard Zoetman
  • Grading : M!tch
  • Sound Engineer : Erik Griekspoor