SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Diamonds are for Tomorrow door Mazda en These Days

Dinsdag 12 Juli 2016


Diamonds are for Tomorrow door Mazda en These Days
Assets :
'Sound of Tomorrow' teaser website
Credits :
Client : Mazda Belux
Contact : Joachim Sas
Agency : These days
CD : Sam De Volder
Creation : Gertjan De Smet
Creation : Tomas Van Loon
Strategy : Toon Diependaele
Account Team : Seppe Dogge, Tom Thijs
Design, Graphics : Jeroen Michiels
Design Direction : Max Heirbaut
Connection Planner : Giovanni Canini
Online Production Cy : These Days Labs
Chief Technologist : Sam Serrien
Head of Innovation : Olivier Berger
Back-end Development : Veerle Struyf
Front-end Development : Bram Verdyck
Creative Technologists : Jorne Schaefer, Lieven Eulaers
Photography : Dennis Noten
Production Cy : Mojuice
Producer : Geert Geuten
Film Director : Michael Bombeeck
DOP : Tony Kopec
Russian Arm DOP : Stefan Hummel, Markus Reichelt
Camera Assistent : Pieter Neirynck
Sound : Tom Keymolen
Gaffer : Dirk Van Rampelbergh
Editor : Allard Zoetman
Grading : M!tch
Sound Engineer : Erik Griekspoor

In het kader van het partnerschap tussen Mazda Belux en Tomorrowland bedacht en organiseerde These Days voor de Japanse autobouwer ‘The Sound of Tomorrow’, een activering bestaande uit een unieke online wedstrijd.

Om kans te maken op tickets voor het beroemde elektrofestival – te beginnen met de ‘Full Option DJ Experience’ die de laureaat het festival laat beleven als een echte dj, helikoptertocht inbegrepen – moeten de deelnemers naar de websitesurfen en daar proberen de song te herkennen die gespeeld wordt door een… Mazda MX-5. De wagen die dus in feite dienstdoet als diamant van een platenspeler, wordt ‘bestuurd’ door de Belgische piloot Jan Wouters met DJ Licious als copiloot. Traffic naar de website wordt gegenereerd door een teaser en een online introductievideo.

JOBS


INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  



AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier