SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Diamonds are for Tomorrow door Mazda en These Days

Dinsdag 12 Juli 2016


Diamonds are for Tomorrow door Mazda en These Days
Assets :
'Sound of Tomorrow' teaser website
Credits :
Client : Mazda Belux
Contact : Joachim Sas
Agency : These days
CD : Sam De Volder
Creation : Gertjan De Smet
Creation : Tomas Van Loon
Strategy : Toon Diependaele
Account Team : Seppe Dogge, Tom Thijs
Design, Graphics : Jeroen Michiels
Design Direction : Max Heirbaut
Connection Planner : Giovanni Canini
Online Production Cy : These Days Labs
Chief Technologist : Sam Serrien
Head of Innovation : Olivier Berger
Back-end Development : Veerle Struyf
Front-end Development : Bram Verdyck
Creative Technologists : Jorne Schaefer, Lieven Eulaers
Photography : Dennis Noten
Production Cy : Mojuice
Producer : Geert Geuten
Film Director : Michael Bombeeck
DOP : Tony Kopec
Russian Arm DOP : Stefan Hummel, Markus Reichelt
Camera Assistent : Pieter Neirynck
Sound : Tom Keymolen
Gaffer : Dirk Van Rampelbergh
Editor : Allard Zoetman
Grading : M!tch
Sound Engineer : Erik Griekspoor

In het kader van het partnerschap tussen Mazda Belux en Tomorrowland bedacht en organiseerde These Days voor de Japanse autobouwer ‘The Sound of Tomorrow’, een activering bestaande uit een unieke online wedstrijd.

Om kans te maken op tickets voor het beroemde elektrofestival – te beginnen met de ‘Full Option DJ Experience’ die de laureaat het festival laat beleven als een echte dj, helikoptertocht inbegrepen – moeten de deelnemers naar de websitesurfen en daar proberen de song te herkennen die gespeeld wordt door een… Mazda MX-5. De wagen die dus in feite dienstdoet als diamant van een platenspeler, wordt ‘bestuurd’ door de Belgische piloot Jan Wouters met DJ Licious als copiloot. Traffic naar de website wordt gegenereerd door een teaser en een online introductievideo.

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier