SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/NMBS: "Party Animals"

Donderdag 23 Juni 2016


Famous/NMBS:
Assets :
'Train Festival' print
Credits :
Client : SNCB - NMBS
Contacts : Jean-Pierre Havelange, Jessica Pierrard, Christophe Schaukens
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
CD : Laurent Dochy
Online Strategy : Jonathan Detavernier
Creation : Michiel Keser
Creation : Co Prins
Creation : Olivier Maquenne
Creation : Steven Janssens
Creation : Chiara Scherpereel
Creation : Diederik Jeangout
Creation : Luc Shih
Illustrator : Yago Partal
Design : Ken Wuytac
Illustrator Game : Kristof Luyckx
Development : David Viaene, Kevin Peters
Application : Fishing Cactus
Project Leader : Annick Danckers, Bart De Bock
Brand Leader : Naïké Van Hulle




JOBS


INTERVIEW

Ann De Bisschop (Medialaan):

Ann De Bisschop (Medialaan): "De aandacht die besteed wordt aan welzijn, is ook een uitstekend argument voor een onderscheidende employer branding"



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier