SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Campina: "Onze koeien maken plezier. En dat proef je"

Dinsdag 7 Juni 2016


mortierbrigade/Campina:
Assets :
spot Tv
Credits :
Client : Campina
Contacts : Katrien Bousson, Tanja Walther, Ann Braeckmans
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Strategy Director : Vincent D'Halluin
Business Director : Evert Vermeire
Head of Production : Charlotte Coddens
Creation : Jan Schoofs
Creation : Babo Schokker
Agency Producer : Lies Bernaer
Film Production Company : Czar
Director : Luc Schurgers
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Fred Vrancken
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
DOP : Oliver Imfeld
Editor : Mark Rees
VFX : Flow Postproduction
Sound : Cobra
Agency : mortierbrigade




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier