SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Carlsberg: "How far would you go for tickets to UEFA EURO 2016?"

Donderdag 9 Juni 2016


Happiness/Carlsberg:
Assets :
'How far would you go for tickets to UEFA EURO 2016?'
Credits :
Client : Carlsberg
Contact : Richard Whitty
Agency : Happiness Brussels
CEO & Executive Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Pieter Claeys
CD : Philippe Fass
Creation : Niels Sienaert
Creation : Tim Schoenmaeckers
Managing Director : Elke Janssens
Account Manager : Tine Van Hasselt
Film Production Company : ADULT
Director : Erik Bulckens
DOP : Brecht Goyvaerts
Producers : Maarten Le Roy, Brechje Depourcq, Katia Renson
Post-Production : Moxy
Sound Design : Raygun
PR : Fuse
PR Managers : Sarah Kendall, Laura Tucker




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier