SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

LDV United/BPC: "Powered by Rio"

Woensdag 1 Juni 2016


LDV United/BPC:
Assets :
'Powered by Rio' 'Powered by Rio' UK
Credits :
Client : Belgian Paralympic Committee
Contacts : Antoine Collard, Guillaume Gobert
Agency : LDV United
CD : Kristof Snels
Creation : Thomas Thysens
Creation : Olaf Meuleman
Film Production Company : ADULT
Director : Camille Herren
Executive Producer : Walter Van Cleynenbreugel
Producer : Brechje Depourcq, Katia Renson
DOP : Thomas Buelens
Second Unit Camera : Camille Herren
Audio Post-Production : Wave Studios Amsterdam
Recording Studio : Cobra
Athletes : Jonas Van de Steene, Maarten Libin, Marieke Vervoort, Peter Genyn, Joachim Gérard, Mike Denayer, Michèle George, Christophe Hindricq, Diederick Schelfhout




JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier