SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

These Days/Child Focus: "#CoinsofHope"

Donderdag 26 Mei 2016


These Days/Child Focus:
Assets :
'Coins of Hope' case movie radio print spot Tv 'drankje' spot Tv 'snacks' spot Tv 'verzorgingsmiddel' spot Tv 'wasmiddel' MisterCash geldmatjes raam sticker
Credits :
Client : Child Focus
Contact : Dirk Depover
Agency : These days
CD : Pieter Staes
CD : Manuel Ostyn
CD : Sam De Volder
CD : Raf De Smet
Design Director : Max Heirbaut
Creation : Kate Bellefroid
Creation : Jolien Tuyteleers
Designer : Inge Vanhees, Lotte Neirynck
Account Manager : Seppe Dogge, Jentina Van Eynde
Project Manager : Claudio Capo
Chief Strategy Officer : Toon Diependaele
Strategic Planner : Jef Raeman, Katleen De Vlieger
Senior Front End Developer : Bram Verdyck
Developer : Veerle Struyf
Front End Developper : Jill Van Reeth
Technology Officer : Olivier Berger
Solution Architect : Stijn Janssens
UX Designer : Krisje Verbert
Performance : Niky Patyn
Content Marketing & Social Media Director : Geerlinde Pevenage
RTV Producer : Annelies Deneckere, Ingeborg Van Hoof
Sound Engineer : Mathias Lewis, Eli Sundermann
3D Production : Creative Conspiracy
Film Production Company : Vice
PR : Finn




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier