SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Duval Guillaume/stad Antwerpen: "Musical trash"

Vrijdag 20 Mei 2016


Duval Guillaume/stad Antwerpen:
Assets :
'Musical trash'
Credits :
Client : stad Antwerpen
Contacts : Tom Peeters, Ben Dillen, An Schurmans
Agency : Duval Guillaume
CD : Dries de Wilde
CD : Koenraad Lefever
Creation : Arjen Tarras
Creation : Kasper Janssens
Account Team : Patrick Clymans, Jet Vervenne
Producer : Christ Lannoy
Juke-box : Tecnor + Winton Displays & Packaging NV
Designer : Christophe Boost
Production Cy : Static Films
Director : Patrick Schepers
Producer : Ben Wevers
PR Manager : Kathy Van Looy
Digital Strategy Director : Marjan De Beule
Labels : BMG Talpa Music, Sony/ATV Music Publishing, Warner/Chappell Music, Universal Music Publishing, Kobalt Music Group, Studio 100




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier