SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/Ketnet: "Karrewiet"

Woensdag 11 Mei 2016


Famous/Ketnet:
Assets :
spot Tv radio print print print print
Credits :
Client : Ketnet
Contacts : Griet Verbruggen, Els Lagrou
Agency : FamousGrey
Account Team : Mieke Van de Gehuchte, Charlotte Ghekiere, Marie Van Den Einde
CD : Laurent Dochy
CD : Katrien Bottez
Creation : Diederik Jeangout
TV Producer : Marc Van Buggenhout, Tuyen Pham Xuan
Art Buyer : Tuyen Pham Xuan, Charlotte Bodson
Film Production Company : Famous Productions
Director : Guy Goossens
Executive Producer : Marc Van Buggenhout
DOP : Piet Deyaert
Editor : Sven Vanhee
Photo Production : Who Killed Joe
Photographer : Klaarke Meert
Assistant Photographer : Jonathan Du Mortier
Food Stylist : Emily Swaeb




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier