SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/De Lijn: "So nineties"

Maandag 11 April 2016


Famous/De Lijn:
Assets :
'De app van De Lijn: de haltelocaties' 'De app van De Lijn: de halte-aankondiging' 'De app van De Lijn: het sms-ticket' radio
Credits :
Client : De Lijn
Contacts : Mark Cammaerts, Veerle Waterschoot
Agency : FamousGrey
CD : Laurent Dochy
Creation : Mohamed Chaoui
Creation : Liesbeth Vandenbergh
Creation : Thomas Gilliams
Account Team : Marie Van Den Einde, Charlotte Ghekiere, Mieke Van de Gehuchte
Design : Laurens Groven, Tessa Persoons
RTV-Producer : Marlies Neudt, Charlotte Bodson
Film Production Company : Czar
Producer : Jelle Robbeets
Director : Toon Aerts
DOP : Dries Delputte
AD/Decor : Aaron Dekeyser
Sound : Sonicville
Post-Production : Bieke De Keersmaecker




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier