SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/B Classic & Other Music: "Epicgram"

Donderdag 14 April 2016


DDB/B Classic & Other Music:
Assets :
'Epicgram' 'Make your videos more epic with classical music' Android iOS
Credits :
Client : B Classic & Outhere Music
Contacts : Kris Jannis, Julien Lepièce
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Jonathan d'Oultremont
Strategy : Dominique Poncin
Account Team : Francis Lippens, Kaat De Brandt
PR - Copy : Kenn Van Lijsebeth
Community Manager : Sander Verniers
Digital Producer : Maarten Breda, Stefanie Warreyn, Renaud Goossens
Design : Cedric Lopez Fernandez, Davy Dooms, Sven Verfaille
App Development : Niel Deckx, Bert Wijnants
Video Production Cy : Thinkfish & Newlands
Partner : Brightfish




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier