SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/B Classic & Other Music: "Epicgram"

Donderdag 14 April 2016


DDB/B Classic & Other Music:
Assets :
'Epicgram' 'Make your videos more epic with classical music' Android iOS
Credits :
Client : B Classic & Outhere Music
Contacts : Kris Jannis, Julien Lepièce
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Jonathan d'Oultremont
Strategy : Dominique Poncin
Account Team : Francis Lippens, Kaat De Brandt
PR - Copy : Kenn Van Lijsebeth
Community Manager : Sander Verniers
Digital Producer : Maarten Breda, Stefanie Warreyn, Renaud Goossens
Design : Cedric Lopez Fernandez, Davy Dooms, Sven Verfaille
App Development : Niel Deckx, Bert Wijnants
Video Production Cy : Thinkfish & Newlands
Partner : Brightfish




JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier