SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/ECEAE: "PetPetition"

Vrijdag 22 April 2016


BBDO/ECEAE:
Assets :
website
Credits :
Client : ECEAE (The European Coalition to End Animal Experiments)
Agency : BBDO Belgium
Account Team : Isabel Peeters, Inge Wertelaers, Siham Zerkak, Quentin Donckerwolcke
CD : Jan Dejonghe
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Dries Floridor
Creation : Girbe Bogaerts
Copy : Jutta Callebaut
RTV-Producer : Nicolas Van Poeck
Editors : Jasper Vanhauwaert, Neil Skeet
Front-end Developer : Bert Heyman
Digital Development Director : Jeroen De Pelsmaeker
Digital Project Manager : Karlien Fabre
Strategic Planner : Tom Vingerhoets




JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier