SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/Mediafin: "#DiningForBrussels"

Woensdag 27 April 2016


Famous/Mediafin:
Assets :
'Dining for Brussels'
Credits :
Client : Mediafin (De Tijd / L’Echo)
Contacts : Katleen Mertens, Frederik Delaplace
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
CD : Laurent Dochy
CD : Iwein Vandevyver
Creation : Manon Penné
Creation : Vivienne Mak
Copy : Anne-Cécile Collignon, Luc Libens, Marc Fauconnier
Project Leader : Katrien Crabbe
Business Director : Janpieter Mels
Digital Project Manager : Géraldine Poncelet
Development : David Viaene
Design : Laurens Groven
Conversation Manager : Jonas Sprengers
Producer : Loes Fierens
DTP : Emilie Boudart, Herman Mercelis
PR : Liesbeth Pyck, Liedewij Verbiest, Anne-Cécile Collignon, Natacha Nève de Mévergnies




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier