SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/KBC: "Laat de toekomst maar komen", "Zaak met toekomst"

Donderdag 14 April 2016


TBWA Brussels/KBC:
Assets :
spot Tv 'KBC Laat de toekomst maar komen' spot Tv 'KBC zaak met toekomst' film 'Zaak met toekomst: Succesverhaal Frituur Ferro' content platform 'Zaak met toekomst' content platform 'Laat de toekomst maar komen' radio 'bloedbinderij De Ridder' radio 'frutuur Ferro'
Credits :
Client : KBC
Contacts : • Jo Dejonckheere, Koen Gobart, Marjolein Van Oudenhove, Karlien De Haes
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
CD Online : Gert Pauwels
CD Content : Bout Holthof
Creation : Menno Buyl
Creation : Thomas De Vreese
Creation : Jeroen Govaerts
Creation : Derek Brouwers
Copywriters : Eric Debaene, Ann Vanminsel, Veerle Blykers, Olaf Meuleman
Designer : Frederick Severijns
Account Team : Geert Potargent, Catherine Hamers, Charlotte Smedts
Strategy : Stephanie Vercruysse
Film Production Company : SAKE
Radio Production Company : Stephanie Vercruysse
Digital coordination team : Stijn Mertens
Digital production : E-graphics
Bannering : Digital Craftsmen
Film Production Company : Caviar
Director : Bob Jeusette
Producers : Geert de Wachter
Executive Producer : Ilse Joye
Post-Production sound & image : Ilse Joye
Music : Tom Van Laere




JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus