SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen: "Simplified Stories"

Woensdag 9 Maart 2016


DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen:
Assets :
'How Can We Keep People With Dementia Reading As Long As Possible' 'Maestro Stromae' 'Maestro Stromae' 'Maestro Stromae' 'Maestro Stromae' 'Maestro Stromae' 'Maestro Stromae' 'Maestro Stromae'
Credits :
Client : Alzheimer Liga Vlaanderen
Contact : Hilde Lamers
Partner : Uitgeverij Borgerhoff-Lamberigts
Production : Thinkfish Media
Agency : DDB Brussels
Account Team : Silvie Erzeel, Anneleen Vande Voorde
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Tim & Stefan
Copy : Bart Van Goethem
Graphic Designer : Marlène Wautot
PR : Kenn Van Lijsebeth
Photographer : Adam Kozlowski




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier