SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Equal Pay Day/Zij-kant: "Amazon Eve"

Dinsdag 8 Maart 2016


mortierbrigade/Equal Pay Day/Zij-kant:
Assets :
'Amazon Eve' website
Credits :
Music : Lascia ch'io pianga (Air de Almirena) by Ragin Derek Lee, Christophe Rousset, Les Talens Lyriques & Ewa Mallas-Godlewska / Naïve Records
Client : Equal Pay Day Europe
Contacts : Vera Claes, Lodewijk Blijerveld, Lesia Radelicki
Agency : mortierbrigade
Producers : Lore Meert, Charlotte Coddens
Strategy : Vincent D'Halluin
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Willem De Wachter
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Joost Berends
Creation : Koen Mortier
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
Producers : Joop Hassen, Eurydice Geysel
Producer LA : Kimi A.E. Porter
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
DOP : Stoeps Langensteiner
Editor : Martin Leroy
Sound : Senjan Jansen
Grading : Joost Van Kerckhove
Online : Moxy




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier