SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Saatchi & Saatchi/Fost Plus: imago 2014

Woensdag 26 Februari 2014


Saatchi & Saatchi/Fost Plus: imago 2014
Assets :
spot TV
Credits :
Client : Fost Plus
Agency : SAATCHI & SAATCHI BELGIUM
Account Director : Jonathan Moerkens
CD : Alexander Cha'ban
Creation : Stijn Klaver
Film Production Company : Wrong
Director : Lernert & Sander
DOP : Piotr Kukla
Executive Producer : Maarten Le Roy
Producer : Charlotte Cotman & Bram Sterckx
Decor : Tanker
Styling - SFX : Valerie Le Roy, Wannes Behaegel
Post-Producer : Frauke Dierickx
Editor : Koen Timmerman
Post-Production : Grid - Enzo Piccinato
Sound Studio : Most Amsterdam - Cobra Brussels




JOBS


INTERVIEW

New Job@Proximus, volume 2: Applied Digital Innovation Manager

New Job@Proximus, volume 2: Applied Digital Innovation Manager



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier