SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus: “Heb je ’t gezien?”

Dinsdag 1 Maart 2016


BBDO/Proximus: “Heb je ’t gezien?”
Assets :
spot Tv 'Heb je 't gezien' spot Tv 'Op all schermen' spot Tv 'Repaly gratis' radio
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Ariane Marchant, Alex Thoré, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Manoëlle Ballaux
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Jan Dejonghe
Creation : Gregory Verheyleweghen
Creation : Gaëtan Gomez Garcia
Copy Nl : Michiel Baeten
Account Team : Valérie Bracke, Hanne Demedts, Isabel Demuynck, Margot Van Daele
Production : Greet Van Thillo, Patricia Van De Kerckhove, Nicolas Van Poeck, Neil Skeet
Film Production Company : Caviar
Director : Raf Reyntjens
Producer : Frederik Vrancken
Executive Producer : Ilse Joye
Sound House : Sonicville




JOBS


INTERVIEW

Ingrid Van Langhendonck:

Ingrid Van Langhendonck: "Als iemand na het lezen van So Soir zin heeft om iets te kopen of te ontdekken, ben ik mijn deel van het contract nagekomen"



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus