SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus: “Heb je ’t gezien?”

Dinsdag 1 Maart 2016


BBDO/Proximus: “Heb je ’t gezien?”
Assets :
spot Tv 'Heb je 't gezien' spot Tv 'Op all schermen' spot Tv 'Repaly gratis' radio
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Ariane Marchant, Alex Thoré, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Manoëlle Ballaux
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Jan Dejonghe
Creation : Gregory Verheyleweghen
Creation : Gaëtan Gomez Garcia
Copy Nl : Michiel Baeten
Account Team : Valérie Bracke, Hanne Demedts, Isabel Demuynck, Margot Van Daele
Production : Greet Van Thillo, Patricia Van De Kerckhove, Nicolas Van Poeck, Neil Skeet
Film Production Company : Caviar
Director : Raf Reyntjens
Producer : Frederik Vrancken
Executive Producer : Ilse Joye
Sound House : Sonicville




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier