SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Lidl: "The Last Kilometer"

Donderdag 25 Februari 2016


BBDO/Lidl:
Assets :
'The Last Kilometer met Tom Boonen'
Credits :
Client : Lidl Belgium
Contacts : Matthias Kympers, Lien Van Hoorebeke, Ridgy De Smedt
Agency : BBDO Belgium
CCO : Isabel Peeters
Account Team : Elke De Witte, Inge Wertelaers
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Frederic Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
TV/Creative Producer : Patricia Van De Kerckhove
Strategic Planner : Jan Van Brakel
Film Production Company : Hamlet
Director : Fred De Loof
Producers : Ruben Goots, Lynn Bernaerts
Post-Production : Dazzle Pictures
Music : The Fouck Brothers
Sound : Sonicville
Product Design : Jan De Coster




JOBS


INTERVIEW

New Job@Proximus, volume 2: Applied Digital Innovation Manager

New Job@Proximus, volume 2: Applied Digital Innovation Manager



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier