SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness kent zijn beperkingen voor JIM Mobile

Dinsdag 2 Februari 2016


Happiness kent zijn beperkingen voor JIM Mobile
Assets :
'2 Limited' spot Tv making of pre-roll
Credits :
Client : JIM Mobile, Medialaan
Contacts : Calogero Macaluso, Bartel Lambeau, Gregory Ruelens
Agency : Happiness Brussels
CD : Geoffrey Hantson
CD : Pieter Claeys
CD : Philippe Fass
Creation : Catherine Hermans
Creation : Laurie Lacourt
Creation : Coriandre Baert
Creation : Massimiliano Mucedda
Creation : Steven Devreese
Creation : Robin Dhondt
Head of Craft : Lennert Vedts
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
Managing Director : Elke Janssens
Account Team : Laura van Avondt, Aubry Crock
Music : 2Unlimited, Phile Bokken
Radio Production Company : Sonicville
Film Production Company : De Kwekerij
Print Production : De Kwekerij
Design : Barbara Vandekonijnen (De Kwekerij), Stefani Servaege (De Kwekerij), Anna Touvron
Director : Tim Blancke
DOP : Maximiliaan Dierickx

Happiness maakte een nieuwe campagne voor Prepaid, de vooraf betaalde formule van JIM Mobile die volop data en belkrediet biedt binnen de grenzen van de aangekochte stock.

Prepaid van JIM Mobile, dat zijn drie prepaid kaarten van 10, 15 of 20 euro. De eerste geeft recht op 1 GB data, de tweede op 2 GB data en 30 minuten belkrediet, terwijl de derde goed is voor 3GB data en 60 minuten beltijd. Plus een SIM-kaart en onbeperkt sms’en voor alle drie de Prepaid-formules.
 
Pieter Claeys, CD: “Met Prepaid is enkel sms’en onbeperkt. Voor de rest is alles onder controle. Naargelang de gekozen prepaid formule krijg je een bepaalde beltijd en een aantal giga, waardoor je nooit over je budget gaat. Het is de perfecte aanbieding voor jongeren, maar ook en vooral voor hun ouders die meestal dit soort kaarten voor hun kroost kopen.”
 
‘Onbeperkt’ en zonder grenzen is wat bij de creatieven bleef hangen. De veertigers onder ons zullen wellicht ook moeten denken aan 2 Unlimited en zijn hit ‘No Limit’. Zegt je dat niks? Fris je geheugen dan op via een rondje YouTube en de kans is groot dat je net als toen onweerstaanbaar veel zin krijgt om je aan een dansje te wagen. “De creatieven kwamen op het idee om deze klassieker uit de jaren negentig in te palmen en aan te passen aan de belofte van Prepaid. In dit geval zingt het duo achter 2 Unlimited echter ‘Yes, yes, yes, there is a limit!’, in plaats van ‘No Limit’.”
 
Als je naar het resultaat luistert, kun je alleen maar toegeven dat het heel goed gevonden en echt intelligent is. Met andere woorden, een radiocampagne zoals we er graag vaker zouden horen. Wie tot de vereiste leeftijdscategorie behoort, kan de acht radiospots en de campagneboodschap onmogelijk missen: controleer je mobiele budget – of liever, dat van je pubers.
 
De spots werden gemaakt in een regie en een productie van Sonicville. “Iedereen pikt natuurlijk het meeslepende ritme van ‘No limit’ op, waarop we een voice-off  zoals van een MC geplakt hebben. Die legt de productvoordelen uit. Bij Happiness beschouwen we deze radiospots als ‘branded content radio pieces’ die de luisteraars moeten informeren en vermaken tegelijk. Net zoals een radioprogramma”, besluit Pieter Claeys.
 
De campagne wordt binnenkort aangevuld met televisie, print, outdoor en wellicht activering. 

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier