SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Lidl: "Het fabelachtige verhaal van Mike, de champignon"

Vrijdag 25 December 2015


BBDO/Lidl:
Assets :
'Het fabelachtige verhaal van Mike, de champignon' 'soep van de dag' 'soep van de dag' radio
Credits :
Client : Lidl
Contacts : Matthias Kympers, Lien Van Hoorebeke
Agency : BBDO Belgium
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
CD : Jan Dejonghe
Creation : Frederic Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Copy Nl : Régine Smetz
CCO : Isabel Peeters
Account Team : Elke De Witte, Inge Wertelaers, Siham Zerkak
Strategic Planner : Jan Van Brakel
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Film Production Company : Witloof Production
Director : Fred De Loof
Production Designer : Germain Caillet, François Fontaine
Food Stylist : Thierry Stasiuk
Post-production : The Fridge
Radio Production Company : The Fridge




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier