SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Lidl: "Het fabelachtige verhaal van Mike, de champignon"

Vrijdag 25 December 2015


BBDO/Lidl:
Assets :
'Het fabelachtige verhaal van Mike, de champignon' 'soep van de dag' 'soep van de dag' radio
Credits :
Client : Lidl
Contacts : Matthias Kympers, Lien Van Hoorebeke
Agency : BBDO Belgium
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
CD : Jan Dejonghe
Creation : Frederic Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Copy Nl : Régine Smetz
CCO : Isabel Peeters
Account Team : Elke De Witte, Inge Wertelaers, Siham Zerkak
Strategic Planner : Jan Van Brakel
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Film Production Company : Witloof Production
Director : Fred De Loof
Production Designer : Germain Caillet, François Fontaine
Food Stylist : Thierry Stasiuk
Post-production : The Fridge
Radio Production Company : The Fridge




JOBS


INTERVIEW

Patrick Van Dijck (Brightfish):

Patrick Van Dijck (Brightfish): "Storytelling via mooie films krijgt opnieuw een plaats binnen merkstrategieën"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier