SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Nationale Loterij: "Braaasil!"

Woensdag 19 Februari 2014


mortierbrigade/Nationale Loterij:
Assets :
'Brabansamba door Garry Hagger' making of poster lifesizer window sticker
Credits :
Client : Nationale Loterij
Contacts : Marc Frederix, Roger De Henau, Nathalie Laskoutoff, Joke Vermoere, Marleen Segers, Kitty De Neef
Agency : mortierbrigade
Agency Producers : Charlotte Coddens, Eline Rousseau, Emilie Kino
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Pieter Staes
Creation : Manuel Ostyn
Online Creatives : Elwin Kennis, Marco Stevens
Strategy : Vincent D'Halluin
Graphic Designer : Yoann Stas
DTP : Vito Latorrata, Sophie Bayeul, Patricia De Bruycker, Steven De Vlieger
Radio Production Company : Sonicville
Online Production : Digital Craftsmen




JOBS




INTERVIEW

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network):

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network): "Onze groep wil meer dan een mediabureau zijn"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier