SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Nationale Loterij: "Braaasil!"

Woensdag 19 Februari 2014


mortierbrigade/Nationale Loterij:
Assets :
'Brabansamba door Garry Hagger' making of poster lifesizer window sticker
Credits :
Client : Nationale Loterij
Contacts : Marc Frederix, Roger De Henau, Nathalie Laskoutoff, Joke Vermoere, Marleen Segers, Kitty De Neef
Agency : mortierbrigade
Agency Producers : Charlotte Coddens, Eline Rousseau, Emilie Kino
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Pieter Staes
Creation : Manuel Ostyn
Online Creatives : Elwin Kennis, Marco Stevens
Strategy : Vincent D'Halluin
Graphic Designer : Yoann Stas
DTP : Vito Latorrata, Sophie Bayeul, Patricia De Bruycker, Steven De Vlieger
Radio Production Company : Sonicville
Online Production : Digital Craftsmen




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier