SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/NMBS: "Stunt parkeren"

Vrijdag 11 December 2015


Air/NMBS:
Assets :
viral radio 'brommer' radio 'sportcoupé' radio '2 wielen' print
Credits :
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
Client : SNCB/NMBS
Contacts : Jean-Pierre Havelange, Bart De Groote, Jochen Van Rooy
CD : Joeri Van Den Broeck
CD : Dieter De Ridder
Creation : Julien Scouze Riviezzo
Creation : Sébastien Stronghead Verliefde
Creative Technologist : Naïm Baddich
Account Director : Audrey Semal
Account Executive : Aurélie Thollebeek
Designer : Maxime Douillet
Producer : Bérengère Lurquin
Photographer : Jekyll n' Hyde
Film Production Company : Czar
Director : Kenneth Mercken
DOP : Grimm Vandekerckhove
Post-Producer : Bieke Dekeersmaecker
Producer : Jelle Robbeets
Radio Production Company : Cobra




JOBS




INTERVIEW

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network):

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network): "Onze groep wil meer dan een mediabureau zijn"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier