SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Nationale Loterij: "The Snowman"

Donderdag 10 December 2015


mortierbrigade/Nationale Loterij:
Assets :
spot Tv making of
Credits :
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
Client : Nationale Loterij
Contacts : Marc Frederix, Roger De Henau, Joke Vermoere, Eva De Fraye, Marleen Segers, Sandra Ichtertz, Kim Haenen
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Willem De Wachter
Strategy : Vincent D'Halluin
Business Director : Charlotte Coddens
Producer : Eline Rousseau
Studio : Stéphane Ronsmans, Sophie Bayeul, Yoann Stas
Film Production Company : Blink Ink
Director : Parabella
Sound : Sonicville
Radio Production Company : Sonicville
Composer : Hannes De Maeyer




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier