SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Nationale Loterij: "The Snowman"

Donderdag 10 December 2015


mortierbrigade/Nationale Loterij:
Assets :
spot Tv making of
Credits :
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
Client : Nationale Loterij
Contacts : Marc Frederix, Roger De Henau, Joke Vermoere, Eva De Fraye, Marleen Segers, Sandra Ichtertz, Kim Haenen
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Willem De Wachter
Strategy : Vincent D'Halluin
Business Director : Charlotte Coddens
Producer : Eline Rousseau
Studio : Stéphane Ronsmans, Sophie Bayeul, Yoann Stas
Film Production Company : Blink Ink
Director : Parabella
Sound : Sonicville
Radio Production Company : Sonicville
Composer : Hannes De Maeyer




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier