SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Serviceplan/Amnesty International: "Schrijfmarathon 2015"

Woensdag 9 December 2015


Serviceplan/Amnesty International:
Assets :
'Schrijfmarathon 2015: Jouw brief kan levens veranderen' 'Albert Woodfox' 'Waleed Abu Al Khair' 'Muhammad Bekzhanov' 'coffee' 'see' 'go' 'write' 'repair' 'read' radio website
Credits :
Client : Amnesty International Vlaanderen
Contacts : Carina Govaert, Nina Berghmans, Bart Sablon
Agency : Serviceplan
CD : Sam De Win
CD : Olivier Verhellen
Creation : Ivan Moons
Creation : Jan Leenders
Creation : Nicholas Sterckx
Creation : Denise Hermo
Creation : Rolands Briedis
Chief Technical Officer : Robert Brown
Web Development : Pieter Bossers
Photographer : Klaarke
Sound Studio : Raygun




JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier