SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/VRT: "Iedereen zorgt voor iedereen"

Dinsdag 1 December 2015


DDB/VRT:
Assets :
spot Tv spot Tv print print print
Credits :
Client : VRT
Contacts : Jan Van Biesen, Els Lagrou, Gunther Van Acker
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Peter Ampe
Creation : Odin Saillé
Creation : Tom Meijer
Creation : Silke Beurms
Account Team : Francis Lippens, Kirsten Vanderbeke, Romy Vierhouten
TV Producer : Brigitte Verduyckt
PR : Kenn Van Lijsebeth
Design : Uncompressed, Sven Verfaille, Sebastien Tirot
DTP : Benjamin Hiffe, Christophe Caron
Film Production Company : Rococo
Photographer : Filip Van Roe




JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier