SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Mobistar: "A christmas love story"

Dinsdag 1 December 2015


Publicis/Mobistar:
Assets :
A christmas love story ‘boy’ A christmas love story ‘girl’ radio 'ça va' radio 'dingske'
Credits :
Client : Mobistar
Contacts : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Marie Treguier
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Sophie De Plecker
Creation : Joris Luyten
Copy Fr : François Massinon
Account Team : Filip Van Der Haegen, Frederic Sodermans, Amandine Clio
Designer : Christophe Vantricht
Strategic Director : Annemie Goegebeur
Strategic Planner : Berten Peremans
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
DOP : Martijn van Broekhuizen
Executive Director : Eurydice Gysel
Producer : Joop Haesen
Agency Producer : Marc Van Buggenhout, Tuyen Pham
Editor : Manu Van Hove
Production Design : Geert Paredis
Grading : Olivier Ogneux
VFX : Ann Vandenbussche
Sound : Cobra
Music : Buddy ‘Apologize (If You Tried)’
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
Radio Producer : Monique Sampermans
Radio Production Company : Cobra
Photography : Black Box Studio
Digital & DM : Tom Willekens (Prophets)
Media : Havas Media




JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier