SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/OVB: "Nacht van de Ondernemer"

Donderdag 5 November 2015


Famous/OVB:
Assets :
spot Tv spot Tv 'Pop' spot Tv 'Lamp'
Credits :
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
Director : Toon Aerts
DOP : Nicolas Karakatsanis
Editor : Kristof Van Den Bergh
Grading : Joost Van Kerckhove
Sound : Cobra
Post-Production : Czar & Moxy
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
PR : FAMOUS Relations (Liesbeth Pyck)
Client : Orde van Vlaamse Balies
Contacts : Gracy Saerens, Ingrid Speels
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
CD : Iwein Vandevyver
CD : Laurent Dochy
Creation : Ruben De Praetere
Creation : Yves Van Hacht
Brand Leader : Charlotte Ghekiere
Digital Project Leader : Bart De Bock
Project Manager : Marie Van Den Einde, Lore Debulpaep
Development : Bert Vermeire
Design : Laurens Groven
Film Production Company : Czar




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier