SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen: "Vergeet deze parkeerbon"

Maandag 21 September 2015


DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen:
Assets :
'PV'
Credits :
Client : Alzheimer Liga Vlaanderen
Contact : Hilde Lamers
Partners : OPC, Stad Ninove
Agency : DDB Brussels
Account Team : Anneleen Vande Voorde, Silvie Erzeel
CD : Odin Saillé
CD : Peter Ampe
Creation : Jonathan d'Oultremont
Copy : Jonathan d'Oultremont, Danny Vissers
Graphic Design : Marlène Wautot, Benjamin Hiffe, Coraline Barbe
Photos : Adam Kozlowski
PR : Anneleen Vande Voorde



Ter gelegenheid van de Werelddag rond de ziekte van Alzheimer bedacht DDB Brussels een originele actie voor de Alzheimer Liga Vlaanderen. De creatieven vertrokken van de veronderstelling dat duizenden automobilisten elke dag ‘vergeten’ om hun parkeermeter te betalen of hun schijf te steken. Meestal met een boete tot gevolg. Op maandag 21 september biedt de stad Ninove in samenwerking met het parkeerbedrijf OPC een nobel alternatief: de boetes worden vervangen door een oproep om een gift te doen en het verschuldigde bedrag te storten aan de Alzheimer Liga Vlaanderen… Boodschap: vergeet deze boete, maar vergeet niet een gift te doen.

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier