SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen: "Vergeet deze parkeerbon"

Maandag 21 September 2015


DDB/Alzheimer Liga Vlaanderen:
Assets :
'PV'
Credits :
Client : Alzheimer Liga Vlaanderen
Contact : Hilde Lamers
Partners : OPC, Stad Ninove
Agency : DDB Brussels
Account Team : Anneleen Vande Voorde, Silvie Erzeel
CD : Odin Saillé
CD : Peter Ampe
Creation : Jonathan d'Oultremont
Copy : Jonathan d'Oultremont, Danny Vissers
Graphic Design : Marlène Wautot, Benjamin Hiffe, Coraline Barbe
Photos : Adam Kozlowski
PR : Anneleen Vande Voorde



Ter gelegenheid van de Werelddag rond de ziekte van Alzheimer bedacht DDB Brussels een originele actie voor de Alzheimer Liga Vlaanderen. De creatieven vertrokken van de veronderstelling dat duizenden automobilisten elke dag ‘vergeten’ om hun parkeermeter te betalen of hun schijf te steken. Meestal met een boete tot gevolg. Op maandag 21 september biedt de stad Ninove in samenwerking met het parkeerbedrijf OPC een nobel alternatief: de boetes worden vervangen door een oproep om een gift te doen en het verschuldigde bedrag te storten aan de Alzheimer Liga Vlaanderen… Boodschap: vergeet deze boete, maar vergeet niet een gift te doen.

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus