SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Ligue Nationale Alzheimer Liga: "Memorepair"

Maandag 21 September 2015


Publicis/Ligue Nationale Alzheimer Liga:
Assets :
viral video website
Credits :
Client : Ligue Nationale Alzheimer Liga
Contacts : Sabine Henry, Julie Ganci
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Charles-Elie Chauvaux, Carole Brouwers, Maarten De-Maayer
Account Team : Florence de Lophem, Nathalie Tavernier
Connection Planner : Floris Adriaenssens
Social Media Manager : Jan Steurs
Head of Digital : Seb De Roover
Digital Producer : Tom Vandenbossche
Graphism : Alexandre Simionescu
Animation : Jérémie Acquisto
PR Director : Kathy Van Looy
Website : Digital Craftsmen
Director : Muna Baradi
Radio Producer : Victoire Kaiser
Radio Production Company : Raygun
Partner Purchase Website : Forever
Media : Space




JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



De uitdagingen voor krantenuitgevers in de digitale lezersmarkt   


De papieren krant bleef ook nog in 2016 de hoeksteen van het bereik van de nieuwsmerken, maar de switch naar de digitale consumptie is ook in de krantenwereld ingezet. Op basis van gesprekken met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier