SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/Ligue Nationale Alzheimer Liga: "Memorepair"

Maandag 21 September 2015


Publicis/Ligue Nationale Alzheimer Liga:
Assets :
viral video website
Credits :
Client : Ligue Nationale Alzheimer Liga
Contacts : Sabine Henry, Julie Ganci
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Charles-Elie Chauvaux, Carole Brouwers, Maarten De-Maayer
Account Team : Florence de Lophem, Nathalie Tavernier
Connection Planner : Floris Adriaenssens
Social Media Manager : Jan Steurs
Head of Digital : Seb De Roover
Digital Producer : Tom Vandenbossche
Graphism : Alexandre Simionescu
Animation : Jérémie Acquisto
PR Director : Kathy Van Looy
Website : Digital Craftsmen
Director : Muna Baradi
Radio Producer : Victoire Kaiser
Radio Production Company : Raygun
Partner Purchase Website : Forever
Media : Space




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier