Fr

Campaigns

DDB/Ikea: "KÜSS – the inspirational pillow"

Dinsdag 25 Augustus 2015

DDB/Ikea:



DDB Brussels bedacht een nieuwe activering voor Ikea. Bedoeling: de verschijning bij ons van de nieuwe catalogus vieren, in de groene geest die de Zweedse gigant zo dierbaar is. Daarom krijgen klanten op 12 september in alle vestigingen van de keten de kans om de vorige editie van de catalogus mee te brengen en hem te laten versnipperen. De snippers zullen dienen om een uniek kussen te vullen. Dat werd Küss gedoopt en is een ontwerp van de Belgische designer Charles Kaisin. Er zijn in totaal 6.000 kussens voorzien.
Assets :
Credits :
  • Client : IKEA
  • Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
  • Agency : DVLR DDB
  • CD : Odin Saillé
  • CD : Peter Ampe
  • Creation : Antoinette Ribas
  • Creation : Gregory Ginterdaele
  • Account Team : Francis Lippens, Kaat De Brandt, Astrid De Paep
  • Strategic Team : Dominique Poncin, Maarten Van Daele
  • Graphic Designer : Charles Kaisin
  • Studio : Coraline Barbé
  • Agency Producer : Brigitte Verduyckt
  • Production : Who Killed Joe
  • Activation : Escape Event
  • Production : Gutenberg Networks