SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Ikea: "KÜSS – the inspirational pillow"

Dinsdag 25 Augustus 2015


DDB/Ikea:
Assets :
pillow pillow pillow
Credits :
Client : IKEA
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Odin Saillé
CD : Peter Ampe
Creation : Antoinette Ribas
Creation : Gregory Ginterdaele
Account Team : Francis Lippens, Kaat De Brandt, Astrid De Paep
Strategic Team : Dominique Poncin, Maarten Van Daele
Graphic Designer : Charles Kaisin
Studio : Coraline Barbé
Agency Producer : Brigitte Verduyckt
Production : Who Killed Joe
Activation : Escape Event
Production : Gutenberg Networks



DDB Brussels bedacht een nieuwe activering voor Ikea. Bedoeling: de verschijning bij ons van de nieuwe catalogus vieren, in de groene geest die de Zweedse gigant zo dierbaar is. Daarom krijgen klanten op 12 september in alle vestigingen van de keten de kans om de vorige editie van de catalogus mee te brengen en hem te laten versnipperen. De snippers zullen dienen om een uniek kussen te vullen. Dat werd Küss gedoopt en is een ontwerp van de Belgische designer Charles Kaisin. Er zijn in totaal 6.000 kussens voorzien.

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier