SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Ikea: "KÜSS – the inspirational pillow"

Dinsdag 25 Augustus 2015


DDB/Ikea:
Assets :
pillow pillow pillow
Credits :
Client : IKEA
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Odin Saillé
CD : Peter Ampe
Creation : Antoinette Ribas
Creation : Gregory Ginterdaele
Account Team : Francis Lippens, Kaat De Brandt, Astrid De Paep
Strategic Team : Dominique Poncin, Maarten Van Daele
Graphic Designer : Charles Kaisin
Studio : Coraline Barbé
Agency Producer : Brigitte Verduyckt
Production : Who Killed Joe
Activation : Escape Event
Production : Gutenberg Networks



DDB Brussels bedacht een nieuwe activering voor Ikea. Bedoeling: de verschijning bij ons van de nieuwe catalogus vieren, in de groene geest die de Zweedse gigant zo dierbaar is. Daarom krijgen klanten op 12 september in alle vestigingen van de keten de kans om de vorige editie van de catalogus mee te brengen en hem te laten versnipperen. De snippers zullen dienen om een uniek kussen te vullen. Dat werd Küss gedoopt en is een ontwerp van de Belgische designer Charles Kaisin. Er zijn in totaal 6.000 kussens voorzien.

JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier