SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/NMBS: "Files zijn erf goed"

Woensdag 2 September 2015


Air/NMBS:
Assets :
video website radio radio radio poster digital poster
Credits :
Client : SNCB/NMBS
Contacts : Jean-Pierre Havelange, Bart De Groote, Jessica Pierrard
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
CD : Joeri Van Den Broeck
CD : Dieter De Ridder
Creation : Ramin Afshar
Account Team : Audrey Semal, Karen De Bruyn, Aurélie Thollebeek, Amélie Sainthuile, Adrienne Chalot
Digital Producer : Greg Pin
Web Designer : Greg Pin, Maxime Douillet
Agency Producer : Bérengère Lurquin, Anne Gruszow
Director : Koen Mortier
Film Production Company : Czar
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter
DOP : Jo Vermaercke
Editor : Manu Van Hove
Grading : Joost Van Kerckhove
Compositing : Nozon - Ann Vandenbussche
Sound : Senstudio
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
Radio Production Company : Sonicville




JOBS




INTERVIEW

François Charles (Digizik):

François Charles (Digizik): "Check wil het medium van een tijdperk zijn"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier