SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Humo: "Armoede op school"

Dinsdag 1 September 2015


mortierbrigade/Humo:
Assets :
spot Tv radio print
Credits :
Client : Humo
Contacts : Lisbeth Rillaerts, Thomas Van Campenhout, Elvira Torfs
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Yana Gestels
Creation : Jesse Van Gysel
Creation : Guy Mortier
Agency Producer : Eline Rousseau
Graphic Designer : Yoann Stas
DTP : Sophie Bayeul
Film Production Company : Eugene&Louise
Radio Production Company : Het Geluidshuis
Print Retouches : Fingerspitz
Digital Production : Wannes Vermeulen




JOBS


INTERVIEW

Patrick Dixon (Global Change):

Patrick Dixon (Global Change): "We krijgen te veel oninteressante reclameboodschappen"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier