SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness druppelsgewijs voor JIM Mobile

Donderdag 23 Juli 2015


Happiness druppelsgewijs voor JIM Mobile
Assets :
spot Tv 'Mosselen' spot Tv 'Badminton' website radio demo app'
Credits :
Client : JIM Mobile, Medialaan
Contact : Calogero Macaluso, Bartel Lambeau
Agency : Happiness Brussels
CD : Geoffrey Hantson
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
Managing Director : Elke Janssens
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Group Account Director : Hans Smets
Creation : Barbara Dzikanowice
Account : Aubry Crock
Design Team : Anna Touvron, Emilie Wauthelet
Art Director : Laurie Lacourt
Agency Producer : Bart Vande Maele
Film Production Company : Adult
Director : Benny Vandendriessche
DOP : Anton Mertens
Executive Producer : Tatiana Pierre
Producer : Brechje Depourcq
Online Production : Bliss

Happiness Brussels heeft zijn eerste campagne klaar voor JIM Mobile (Medialaan). Het budget werd in maart binnengehaald na een competitie met Boondoggle en Gonzales. "Stay in the Rain" speelt met het idee dat het in België altijd regent, zelfs in de zomer... 

De hoeksteen van de campagne is een wedstrijd waarbij tot 5 gigabyte aan mobiel internet te winnen zijn. De wedstrijd verloopt via een mobiele app die men opent tijdens een regenbui. Per milimeter neerslag krijgt de deelnemer 75 megabyte mobiel internet. De app bevat tevens een landkaart waarop de weersvoorspellingen in detail worden weergegeven, zodat men steeds op de hoogte wordt gehouden waar en wanneer het zou regenen… De wedstrijd wordt ondersteund op Tv en radio. 

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier