SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness druppelsgewijs voor JIM Mobile

Donderdag 23 Juli 2015


Happiness druppelsgewijs voor JIM Mobile
Assets :
spot Tv 'Mosselen' spot Tv 'Badminton' website radio demo app'
Credits :
Client : JIM Mobile, Medialaan
Contact : Calogero Macaluso, Bartel Lambeau
Agency : Happiness Brussels
CD : Geoffrey Hantson
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
Managing Director : Elke Janssens
CD : Philippe Fass
CD : Pieter Claeys
Group Account Director : Hans Smets
Creation : Barbara Dzikanowice
Account : Aubry Crock
Design Team : Anna Touvron, Emilie Wauthelet
Art Director : Laurie Lacourt
Agency Producer : Bart Vande Maele
Film Production Company : Adult
Director : Benny Vandendriessche
DOP : Anton Mertens
Executive Producer : Tatiana Pierre
Producer : Brechje Depourcq
Online Production : Bliss

Happiness Brussels heeft zijn eerste campagne klaar voor JIM Mobile (Medialaan). Het budget werd in maart binnengehaald na een competitie met Boondoggle en Gonzales. "Stay in the Rain" speelt met het idee dat het in België altijd regent, zelfs in de zomer... 

De hoeksteen van de campagne is een wedstrijd waarbij tot 5 gigabyte aan mobiel internet te winnen zijn. De wedstrijd verloopt via een mobiele app die men opent tijdens een regenbui. Per milimeter neerslag krijgt de deelnemer 75 megabyte mobiel internet. De app bevat tevens een landkaart waarop de weersvoorspellingen in detail worden weergegeven, zodat men steeds op de hoogte wordt gehouden waar en wanneer het zou regenen… De wedstrijd wordt ondersteund op Tv en radio. 

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier