SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis vraagt een DNA-test voor Fintro

Maandag 13 Juli 2015


Publicis vraagt een DNA-test voor Fintro
Assets :
video website posters
Credits :
Client : Fintro
Contacts : Tamara Dheer, Charline Van Droogenbroeck, Isabelle Tennstedt
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Sophie De Plecker
Creation : Joris Luyten
Head of Digital : Seb Deroover
Account Team : Julie Vanderstichele, Jessica Danese
Strategic Director : Annemie Goegebeur
Strategic Planner : Philippe Gerin
Connection Planner : Floris Adriaenssens
Art Buyer : Victoire Kaiser
Photographer : Jef Boes
Photo Production Cy : Initials L.A.
Print Producer : Marleen Hemeleers
Production Bannering : Digital Craftsmen
Digital Producer : Tom Vandenbossche
Website : Digital Craftsmen
Radio Production Company : Switch Music
Radio Producer : Victoire Kaiser
Film Production Company : Geronimo
Director : Dirk Domen
Producer : Mathias Kerner
Montage : Tom Syryn
Agency Producer : Tuyen Pham, Marc Van Buggenhout

Publicis Brussel bedacht een nieuwe imagocampagne voor Fintro. Die vertrekt van de hypothese dat enkel een ondernemer een andere ondernemer kan begrijpen.

Daarom wilden de creatieven aantonen dat de werknemers van de bank echte ondernemers zijn. Daartoe werden hen twee tests opgelegd om te bepalen of ze al dan niet gezegend zijn met het ondernemersgen : een DNA-analyse en een psychologische test. Die werden respectievelijk afgenomen door Dokter Brons van dnatesten.be en consultant Josette Dijk die onder andere het werk ‘Het Ondernemersgen’ op haar naam heeft. Alles werd gefilmd en gecompileerd in een virale minidocumentaire. Daarin ontdek je bijvoorbeeld dat de bankiers van Fintro hun tests met glans doorstonden en dus beter dan eender wie geplaatst zijn om onze ondernemers financieel advies te verlenen. De campagne omvat verder nog een website, radiospots, bannering, prerolls en POS-affiches met een 70-tal werknemers.

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier