SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO maakt een vruchtbare activatie voor Lidl

Dinsdag 7 Juli 2015


BBDO maakt een vruchtbare activatie voor Lidl
Assets :
spot Tv website
Credits :
Client : Lidl
Contacts : Matthias Kympers, Lien Van Hoorebeke, Deborah Beckers
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Frederic Zouag
Creation : Nicolas Gaspart
Graphic Design : Virginie Delaleu
Account Team : Isabel Peeters, Elke De Witte, Christelle Borms, Siham Zerkak
Strategic Planner : Jan Van Brakel
TV Producer & Art Buyer : Patricia Van De Kerckhove
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Online Design : Vincent De Boeck
Online Producer : Jovi Verheyen
Online Development : Jeroen De Pelsmaeker (BBDO), Jonathan Pardon (BBDO), Brecht Waeghe (eSign)
Film Production Company : Caviar
Director : Joris Rabijns
Producer : Audrey Dierickx
Sound : Sonicville
Music Directors : Thomas Houthave, Vincent De Boeck
Audio Producer : Ingrid Maes
Radio Production Company : Sonicville
Music Directors : Vincent De Boeck, Thomas Houthave
Photographer keyvisual : Jonas Leriche
Photographer Festivalstore Tomorrowland : Koen Demuynck
Retouching : Adrien Hendrickx

BBDO Belgium bedacht een nieuwe activatie voor Lidl, waarmee tien duotickets voor Tomorrowland gewonnen kunnen worden. Om kans te maken op een van de gegeerde passen moet je deelnemen aan de ‘Blendtest van Lidl’, een online wedstrijd die de internauten uitnodigt om liedjes die door drie DJ’s in de blender gedraaid werden te herkennen tussen fruit en groente.
 

“De DJ’s van Lidl slagen erin om bekende geluiden te reproduceren met behulp van een blender”, aldus BBDO. “De komende twee weken moet je van maandag tot en met vrijdag gewoon naar de pagina www.lidlblendtest.be surfen en je kans wagen door te raden welke song de DJ’s geïmiteerd hebben met behulp van keukengerei als een mixer, en klopper, een keukenrobot vol met vers fruit en groente, enzovoort. Alle muziektitels werden daadwerkelijk gemixt op basis van de geluiden gemaakt door het toestel dat komkommers snijdt, aardbeien pureert, enzovoort.”
 
Wie de titel raadt, maakt kans op een full duo madness pass voor Tomorrowland 2015. De winnaar en de persoon van zijn keuze mogen drie dagen en vier nachten gaan feesten op Tomorrowland; overnachten doen ze in een tent die speciaal voor de winnaars werd opgezet en bevoorraad wordt door de verse producten uit de Lidl-winkel op het festivalterrein.
 
“Precies zoals vorig jaar is de winkelketen partner van het beroemde festival in Boom”, aldus BBDO. “Festivalgangers kunnen boodschappen doen in de tijdelijke store van DreamVille of, nieuw dit jaar, in een van de juice bars op de festivallaan. Lidl zet ook zijn verse producten in de kijker, niet alleen in zijn gewone winkels, maar ook in ’s lands hipste festivalshop.” De actie wordt onder andere ondersteund door een tv-spot. 

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier