SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/BNP Paribas Fortis: "Invest campaign"

Woensdag 17 Juni 2015


Publicis/BNP Paribas Fortis:
Assets :
spot Tv website poster poster
Credits :
Client : BNP Paribas Fortis
Contacts : Ann Baggerman, Catherine Closset, Emilie Jacqueroux
Media Agency : Havas Media
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Head of Digital : Seb De Roover
Creation : Eva De Jonckheere
Creation : Catheline Leroy
Creation : Lennie De Troyer
Designer : Jeremie Acquisto
Strategy : Annemie Goegebuer
Account Team : Jonas De Wit, Maria-Laura Laubenthal, Jeannette Westerhout
Digital Producer : Tom Vandenbossche
TV Producer : Marc Van Buggenhout, Tuyen Pham
Art Buying : Victoire Kaiser
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Maarten De Sutter, Lander Engels
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
DOP : Lieven Van Baelen
Editor : Manu Van Hove
Post-Production Cy : Nozon
Sound : Cobra
Music : Isolde Lasoen
Radio Production Company : Cobra
Photographer : Marc Wauters
Production : Studio Wouters
Retouching : Yelle Vandenbruaene – The Living Room
Digital Production Agency : MediaMonks
Display Advertising Agency : Digital Craftsmen




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier