SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Havas WW Brussels/Peugeot: "De Sensationele Improvisatiematchen"

Vrijdag 24 Januari 2014


Havas WW Brussels/Peugeot:
Assets :
Sensationele improvisatiematch #1 Sensationele improvisatiematch #2 Sensationele improvisatiematch #3 Peugeot YouTube channel
Credits :
Client : Peugeot Belgique - Luxembourg
Contacts : Emmanuel Scheenaerts, Micheline Estievenart, Kathy Marcelis & Didier Blokland
Agency : Havas Brussels
Account Director : Thierry Debievre
CD : Jorrit Hermans
CD : Tom Loockx
Digital Project Manager : Cristina Romero
Head of Digital : Yann Balbaert
Film Production Company : The Filmmakers
Director : Rodolphe de Laminne
co-Director : Samir Devedzic & Olivier Leroy
Producer : Eric Peters
Executive Producer : Sébastien Fosseprez
Director Assistant : Michael de Nijs
Cameraman : Adrien Moorman
Sound : Christophe Blits
HMC : Amélie Petyt




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier