SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Radio 1: "BEL10"

Dinsdag 9 Juni 2015


mortierbrigade/Radio 1:
Assets :
'Wat als een muis naar de fitness moet? #BEL10' 'Radio 1 test de ideeën van de luisteraars #BEL10' 'Radio 1 test de ideeën van de luisteraars… met wind. #BEL10'
Credits :
Client : Radio 1
Contacts : Filip Pletinckx, Ellen Moriau, Els Lagrou, Sam Sisk
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Jan Schoofs
Creation : Toon Leysen

Business Director : Charlotte Coddens
Producer : Nathalie Blomme
Film Production Company : Doloros
Director : Isaac E. Gozin

Producer : Eline Ros
DOP : Dries Delputte





JOBS


INTERVIEW

Patrick Dixon (Global Change):

Patrick Dixon (Global Change): "We krijgen te veel oninteressante reclameboodschappen"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier