SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Congress: Hacking the code of empathy

Donderdag 1 December 2016 - 09u00 - Vrijdag 2 December 2016 - 17u00


Zie op google maps
The possibilities of Artificial Intelligence are mind-blowing … and we ain’t seen nothing yet. Watson can beat Jeopardy champions, doctors rely on computers to make diagnostics, and newspapers publish weather forecasts or reports on football games that have been written by robots. This can be frightening. Let’s face it: computers have no feelings, no conscience: if we marketers let technology guide us, the dialogs between brands and customers will be sterile and emotionless. But if we lead technology, if we use it to further develop our intimate knowledge of her needs, wishes, passion, to put it shortly, if we hack the code of empathy, then we will manage to forge more meaningful relationships with consumers. We at STIMA are convinced that this is possible, even more, that there is no other option. And that’s why we devote the two days of our annual Congress to convincing you.
www.stima.be

JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier