SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Congress: Hacking the code of empathy

Donderdag 1 December 2016 - 09u00 - Vrijdag 2 December 2016 - 17u00


Zie op google maps
The possibilities of Artificial Intelligence are mind-blowing … and we ain’t seen nothing yet. Watson can beat Jeopardy champions, doctors rely on computers to make diagnostics, and newspapers publish weather forecasts or reports on football games that have been written by robots. This can be frightening. Let’s face it: computers have no feelings, no conscience: if we marketers let technology guide us, the dialogs between brands and customers will be sterile and emotionless. But if we lead technology, if we use it to further develop our intimate knowledge of her needs, wishes, passion, to put it shortly, if we hack the code of empathy, then we will manage to forge more meaningful relationships with consumers. We at STIMA are convinced that this is possible, even more, that there is no other option. And that’s why we devote the two days of our annual Congress to convincing you.
www.stima.be

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier