SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Congress: Hacking the code of empathy

Donderdag 1 December 2016 - 09u00 - Vrijdag 2 December 2016 - 17u00


Zie op google maps
The possibilities of Artificial Intelligence are mind-blowing … and we ain’t seen nothing yet. Watson can beat Jeopardy champions, doctors rely on computers to make diagnostics, and newspapers publish weather forecasts or reports on football games that have been written by robots. This can be frightening. Let’s face it: computers have no feelings, no conscience: if we marketers let technology guide us, the dialogs between brands and customers will be sterile and emotionless. But if we lead technology, if we use it to further develop our intimate knowledge of her needs, wishes, passion, to put it shortly, if we hack the code of empathy, then we will manage to forge more meaningful relationships with consumers. We at STIMA are convinced that this is possible, even more, that there is no other option. And that’s why we devote the two days of our annual Congress to convincing you.
www.stima.be

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier