SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Content Lunch: CREATE

Donderdag 29 September 2016 - 11u00 - Donderdag 29 September 2016 - 14u30


Zie op google maps
Onze tweede Content Lunch gaat op 29 september door en legt de focus op het thema ‘CREATE’. Eens de content marketingstrategie bepaald is kan de concrete uitwerking starten. Hoe begin je? Waarop moet je letten? Hoe zet je een en ander in gang? Hoe kom je tot straffe content? Welke ideeën weerhouden? Wie doet wat?, enz.… Op dit C-level event ontdekt u hoe uw collega's deze uitdagingen aanpakken en kan u aan tafel mee discussiëren over de toekomst van moderne (content based) marketing. Dit alles in het concept restaurant van Bulthaup, dat speciaal voor ons een 'CREATE' lunch menu zal ontwikkelen. Een gastronomische experience.
Schrijf je hier in

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier