SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Content Lunch: CREATE

Donderdag 29 September 2016 - 11u00 - Donderdag 29 September 2016 - 14u30


Zie op google maps
Onze tweede Content Lunch gaat op 29 september door en legt de focus op het thema ‘CREATE’. Eens de content marketingstrategie bepaald is kan de concrete uitwerking starten. Hoe begin je? Waarop moet je letten? Hoe zet je een en ander in gang? Hoe kom je tot straffe content? Welke ideeën weerhouden? Wie doet wat?, enz.… Op dit C-level event ontdekt u hoe uw collega's deze uitdagingen aanpakken en kan u aan tafel mee discussiëren over de toekomst van moderne (content based) marketing. Dit alles in het concept restaurant van Bulthaup, dat speciaal voor ons een 'CREATE' lunch menu zal ontwikkelen. Een gastronomische experience.
Schrijf je hier in

JOBS




INTERVIEW

François Charles (Digizik):

François Charles (Digizik): "Check wil het medium van een tijdperk zijn"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier