SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

FeWeb Academy

Dinsdag 20 September 2016 - 13u00 - Dinsdag 20 September 2016 - 17u30


Zie op google maps
15% van de bevolking heeft een beperking. Hoe zorg je ervoor dat jouw websites bruikbaar zijn voor wie niet ziet, niet hoort of niet vlug met de vingers is? Heb je een overheidsopdracht binnen gehaald waarin toegankelijkheid een vereiste is? Accessibility is goed voor SEO en mobiel. And it's the right thing to do. Wil je extra argumenten om deze opleiding te volgen? Naast de Europese wetgeving die in de maak is, is deze opleiding de eerste stap om het Erkende Bouwer-label van AnySurfer te halen. Bart en Gijs van AnySurfer nemen je mee in de wereld van hulpmiddelen zoals screenreaders, switches, screen magnification and speech recognition. Deze interactieve opleiding is verspreid over 2 halve dagen: dinsdagnamiddag 20 en 27 september.

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier