SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Inbound Marketing Day 2016

Vrijdag 7 Oktober 2016 - 09u00


Zie op google maps
Na een succesvolle eerste editie organiseert Dallas Antwerp ook dit jaar samen met One Agency Inbound Marketing Day. Op 7 oktober 2016 worden adverteerders ondergedompeld in verschillende cases, tips en kant-en-klare inzichten. Je leert onder andere: - de praktische kant van inbound marketing kennen. - hoe je jouw marketing team kan organiseren voor content creatie. - waarom inbound marketing een succesvolle methodologie is. - hoe je sales en marketing beter laat samenwerken. Ook de sprekers zijn van hoog niveau: - Karl Gilis, conversiespecialist bij AGConsult en één van de meest invloedrijke experts ter wereld op het vlak van conversie optimalisatie. - Luke Summerfield, Growth-Driven Design Evangelist van HubSpot. - Anders Bjorklund, CEO van Zooma, het meest succesvolle inbound marketing bureau in Europa.

http://www.inboundmarketingday.be/
http://www.inboundmarketingday.be/

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier