SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

MEDIA MARKETING with BOZAR - giveMeMore

Vrijdag 14 Februari 2014 - 11u00 - Vrijdag 14 Februari 2014 - 14u00


Zie op google maps

Participation fee MM subscriber: 100 EUR vs non subscriber: 150 EUR. Invoice will be sent after the event. Event limited to 70 participants to ensure the quality of human contact.
Timing: from 11am to 2pm (with a walking lunch).
Place: Bozar (single access via rue Baron Horta, 11 Brussels)
Non-free Parking: Albertine – Grand Place – Sablon/Poelaert

Public transport: Train: Central Station Metro: Line 1 & 5 : Central station & Park – Line 1 & 2& 5 & 6: Arts-Loi Tram: 92 – 94 Bus : 27 – 29 – 34 – 38 – 63 – 65 – 66 – 71 – 71N – 95

The next giveMeMore event will take place on May 15th – same timing and same location (Bozar), focused on awakening creativity
Fr : http://www.mm.be/event-fr-3-mm-givememore-i-love-marketing
Nl : http://www.mm.be/event-nl-3-mm-givememore-i-love-marketing



JOBS


INTERVIEW

Het woord van de Cannes PR-jury: Annick Boyen (Weber Shandwick)

Het woord van de Cannes PR-jury: Annick Boyen (Weber Shandwick)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier