SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

GiveMeMore - Sonic Branding

Woensdag 20 April 2016 - 16u00 - Woensdag 20 April 2016 - 20u00


Zie op google maps
Following a recent study from Neuro-Insight, music can be the reason of the success or the failure of an advertising campaign. An ad punctuated by a soundtrack tailored to it creates a positive impact on memory, especially when the lyrics are related with the message. In this case, the spot is proven to be 14% more efficient on memory mechanisms.
We wanted to discover more about it by confronting these results to some experts' reality.
During the Give Me More "Sonic Branding", you'll learn about the importance of sound and music for brands thanks to several specialists:
  • Cedric Engels from Roundhouse,
  • François Charles from Digizik,
  • Arnaud Pêtre from Brain Impact.
Join us this 20th of April at the B19 Country Club!


REGISTER HERE !

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier