SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Stima/IAB/BDMA - The Rentrée - Direct Digital Shift

Donderdag 15 September 2016 - 12u30 - Donderdag 15 September 2016 - 23u30


Zie op google maps
Stima, l’IAB et la BDMA annoncent l'organisation conjointe de "The Rentrée", présenté comme un nouvel événement au format innovant, qui marquera la reprise des affaires en septembre après la trêve estivale. L'ambition est de proposer un nouveau type d’événement capable de rivaliser avec les grandes conférences européennes sur la même thématique. 
 
Cédric Cauderlier, instigateur du projet et fondateur de Mountainview: « Notre volonté est de rencontrer différentes attentes chez les participants. Les professionnels pourront y puiser de l’inspiration avec des orateurs de haut niveau, mais aussi étendre leur réseau de connaissances et apprendre des choses concrètes qu’ils pourront appliquer immédiatement dans leur pratique quotidienne. »
 
Le fil conducteur choisi pour cette première édition est "Direct Digital Shift". Elle se déroulera le 15 septembre à partir de 12.30 au Dolce La Hulpe. Le programme complet, ainsi que toutes les informations pratiques, est disponible sur www.therentree.be.

Place : DOLCE LA HULPE - 135 Chaussée de Bruxelles - 1310 La Hulpe

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier