SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Stima/IAB/BDMA - The Rentrée - Direct Digital Shift

Donderdag 15 September 2016 - 12u30 - Donderdag 15 September 2016 - 23u30


Zie op google maps
Stima, l’IAB et la BDMA annoncent l'organisation conjointe de "The Rentrée", présenté comme un nouvel événement au format innovant, qui marquera la reprise des affaires en septembre après la trêve estivale. L'ambition est de proposer un nouveau type d’événement capable de rivaliser avec les grandes conférences européennes sur la même thématique. 
 
Cédric Cauderlier, instigateur du projet et fondateur de Mountainview: « Notre volonté est de rencontrer différentes attentes chez les participants. Les professionnels pourront y puiser de l’inspiration avec des orateurs de haut niveau, mais aussi étendre leur réseau de connaissances et apprendre des choses concrètes qu’ils pourront appliquer immédiatement dans leur pratique quotidienne. »
 
Le fil conducteur choisi pour cette première édition est "Direct Digital Shift". Elle se déroulera le 15 septembre à partir de 12.30 au Dolce La Hulpe. Le programme complet, ainsi que toutes les informations pratiques, est disponible sur www.therentree.be.

Place : DOLCE LA HULPE - 135 Chaussée de Bruxelles - 1310 La Hulpe

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier