SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

BAM - Opleiding: Marketing Basics

Dinsdag 14 November 2017 - 18u00 - Dinsdag 14 November 2017 - 21u30


Zie op google maps
Hoe kan een bedrijf of organisatie méér klant- en marktgericht ondernemen? Opleidingsformule - Vier workshops - E-learning platform - Handboek - Persoonlijk werkboek - Assessment en persoonlijke feedback Het programma ‘Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen’ richt zich naar professionals die meer vat willen krijgen op het vakdomein marketing: Wat is ‘marketing’? Hoe wordt een bedrijf markt- en klantgericht? Welke best practices in marketing, communicatie en sales kunnen inspireren? Wat zijn de recente inzichten in het marketingvakgebied?
Periode : 14/11 - 01/09/2018
marketing.be/marketingbasics

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier